Моя благородна місія – стояти на сторожі рідного слова, запалювати в юних серцях вогонь поезії, прищеплювати дітям любов до рідної землі, до Батьківщини

вівторок, 26 березня 2013 р.

Методичний прийом "У палаці короля"


 Методичний прийом щодо різновиду введення нових понять
Мажор і Мінор йшли по рівній прямій доріжці до королівського палацу. Палац з красивого білого мармуру стояв на великій галявині в лісі, навколо палацу росли гарні квіти і били фонтани. Висока кришталева дах палацу блищала на сонці, і її було видно здалеку.

У палаці було багато кімнат, залів, оранжерея, скарбниця, а в маленьких башточках на кришталевій даху мешкали звуки.
Кожен день король відкривав вікна в башточках, звуки вилітали на волю, зливалися в мелодії, носилися над Музичним океаном, а потім поверталися назад.
 Хлопчики увійшли до палацу і відразу побачили короля. Короля звали Скрипковий Ключ. Він сам придумав собі таке незвичайне ім'я. Король Скрипковий Ключ теж побачив гостей і дуже зрадів.

 - Здрастуйте, хлопчики! - Вигукнув Скрипковий Ключ. - Я радий вас бачити!
 - Здрастуйте, Ваша Величність Скрипковий Ключ, - привіталися Мажор і Мінор.
 - Хлопчики, ви прийшли дуже до речі. Я зараз покажу вам красиву картину. Це мій портрет.
 - Я люблю дивитися гарні картини, - зрадів Мажор.
 Скрипковий Ключ показав картину, де він був зображений ось так:
 - Це ви? - Запитав Мажор. - Дуже схоже!
 - Ми бачили цей знак у Музичному будинку. - Сказав Мінор.
 - Сьогодні я видав указ, в якому наказав завжди зображати мене тільки так, - гордо сказав Скрипковий Ключ. - Я вже звелів помістити ці портрети в усіх
коридорах палацу. Можете подивитися. 

У палаці було багато кімнат, залів, оранжерея, скарбниця, а в маленьких башточках на кришталевій даху мешкали звуки.
Кожен день король відкривав вікна в башточках, звуки вилітали на волю, зливалися в мелодії, носилися над Музичним океаном, а потім поверталися назад.

 Мажор і Мінор побачили, що на початку кожного коридору на п'яти лінійках нотоносця намальований портрет Скрипкового Ключа.
По коридору біля кожної кімнати стояв стражник. Кімнати в цьому палаці називалися такти, а стражники - тактові риски, вони стояли прямо і рівно, як це й годиться стражникам.
 - Тепер, хлопчики, розкажіть мені, які новини в нашому королівстві? - Попросив Скрипковий Ключ.
 - Ми у вас хотіли дізнатися ці новини, - відповіли Мажор і Мінор.
 - У мене? Але я нічого не знаю! - Знизав плечима Скрипковий Ключ.
 - Ми виловили в океані дві пляшки із записками. У них сказано, що наш острів загине. Ви не оголошували війну сусіда?
 - Ні, не оголошував. Я хочу жити в світі з сусідами, - сказав король Скрипковий Ключ.
 - Принцеси не кидали в океан пляшки з записками? - Запитав Мінор.
 - Ми зараз у них запитаємо, - сказав Скрипковий Ключ і наказав варті: - Тактові рисочки, Покличте мені принцес, вони сидять в третьому такті!
 - Зараз ми дізнаємося, звідки в океані взялися пляшки! - Зрадів Мажор.
 - Принцеси ще не прийшли, і я зроблю вам ділову пропозицію, - сказав король.
 - Яке? - Зацікавився Мінор.
 - Я хочу відправити вас в сусіднє королівство вести мирні переговори.
 - Ваша Величність, ми ще маленькі, - заперечив Мінор.
 - Зате ви дуже кмітливі, - умовляв Скрипковий Ключ.
 - Ми подумаємо, - сказав Мажор.
 - Мені хочеться спочатку поговорити з принцесами, - сказав Мінор.
 - Принцеси зараз прийдуть. Вони з ранку сидять в третьому такті і грають в ляльки.
Не встиг король Скрипковий Ключ вимовити ці слова, як відкрилися двері, і стражники - тактові рисочки - оголосили:
 - Їх Високості принцеси бажають бачити своїх друзів - Мажор і мінор!
Питання до дітей
Як звали короля?
Як називалися кімнати в палаці?
Як називалися стражники?
У королівстві якого короля живуть відомі вам ноти?

Немає коментарів:

Дописати коментар